- -

foe serious?

Hejhej!

Sommarlov är najs! Livet leker, solen schteker (tiiep.) :)




Gör ett ordentligt inlägg snart ville bara svara på en fråga.
Känner mig dryg eftersom att denna anonyma läsare ställt en fråga 3 (!) gånger, men har inte haft dator på 3 veckor!

MEN NU SKA JAG SVARA PÅ DENNA FRÅGA:





"HEJ! är det sant att du känner Harry Styles, är det verkligen han!? får jag fråga hur ni lärde känna varandra? :) fin blogg! :D Asså det här är min tredje gång jag frågar det här, snälla snälla svara på frågan!!"

Svaret är att, ja asså såhär är det.. ;) Jag känner honom inte men vi är vänner på facebook och vi har chattat några gånger :) det är svaret! Hoppas det var svaret på din fråga haha x)
2011-07-17 @ 18:23:06 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0