- -

ONE FREEEAKING DIRECTON

Idag stack jag, vecca, carro, siri och linnea och letade efter 1D.
Vi typ gick till fridays, där sa han som jobbade där att dom varit där..
Sen typ var vi på sture-plan.
Jag och siri typ: VI GÅR TILL ÖSTERMLMSTORG, men det gjorde vi lite senare typ x)

Iaf, sen gick vi dit och asså många tjejer var där.
Dom var uppe i en trappa typ, men sen kom en vakt..haha.
Och asmånga gick förbi och bah "Vad händer?" x)))

1322751699_5_w0ci_large


Sen sjöng dom foreveryoung , asså tjejerna i en trappa som satt och sjöng.
Sen dom bah "fooooreeever yooounhg"och jag gjorde värsta falsett rösten bah FORREEEVEEER, ahahahahha<3


DET VAR MIN DAG, HAHA TYP.
2011-06-09 @ 21:04:56 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0