- -

The list of things ands stuff

En ångest lista på saker som ska bli gjorda snart:

*Plugga matte imorgon.
*Göra en engelska uppgift och redovisa inför helaklassen
*Lämna in en svenska uppsatts
*Göra en spanska läxa
*Börja göra so-provet (hemma-prov najs ioförsig men ändå)
*Spanska muntligt prov
*Börja fundera på gymnasie-val-program-inrikgitning
*Höja mina betyg, allmänt

Hur var eran dag?




Men det är lördag, woopwoop. (vampirediaries) Har ont i huvudet.
2011-11-26 @ 23:15:22 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

MEN INGEN HAR SAGT NÅT OM LÄXORNA VI FICK NÄR JAG VA BORTA JAG FRÅGADE OCH NI BAH MMMM. hur mycket missade jag egentligen?! Har vi fått sokriterier?! Hemprov?! När ska svenskan va inlämnad?! BERÄTTA ALLT JAG HAR MISSAT!! PANIIIIIIIK!!!!!

2011-11-27 @ 01:45:32
URL: http://oohsnap.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0