- -

gymnasium

Nu måste jag skriva av mig.


Okej omg jag ska blrja gymnasiet. GYM FUCKING NASIET.
Alltså, jag känner mig som ett litet barn fast i en tonårings kropp och märker inte hur "stor" jag har blivit.
Bytt klädstil, eller börjar bry mig om hur jag klär mig.
Det var nemas förrut alltså.
Jag sminkar mig inte.
Klär mig bekvömt men vad jag tycker är snyggt.
Men man märker ju inte. Alltså jag märker inte att jag har förändrats.
Men jag kommer inte få vänner på gymnasiet, och NEJ alltså lägg av.
"Men du är ju jätterolig! Jättehärlig, alla kommer att tycka om dig direkt!"
Okej, vissa kanske kommer tycka att jag är rolig.
Eller OKEJ att vara med, men det känns fan som att jag inte kommer finna några äkta vänner, som man kan vara avslappnad med och prata med om lite allting, som man kan vara sig själv med.
För jag pratar med ganska många som jag inte känner, men när jag pratar med dom så är jag liksom inte MIG.
Eller jag ör ju alltid jag men jag är mindre MIG SJÄLV men andra.
Jag pratar inte med någon om vissa saker och kommer nog aldrig göra det.
Men jag vill ha äkta vänner och hoppas att jag åtminstånde får NÅGON.
EN ÄKTA VÄN. Hellre en riktig än 100 falska, 10 fåglar i handen eller vad man säger.
Jag har problem, jag tänker heeela tiden på massa jobbiga saker.
Måste sluta med det.
Nu ska jag läsa HUNGERGAMES, have a good one!
2012-04-13 @ 20:27:24 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror helt seriöst att du kommer att få riktiga vänner. Och du känner mig, du vet att jag inte menar att du kommer det för att du är rolig. För jag förstår dig, precis hur du menar. Inte för att jag alls är i samma situation, men att jag förstår hur du tänker och känner. Jag är en av de människorna i den här världen som inte älskar dig för att du är rolig. När jag hör ditt namn tänker jag inte "hon är så himla rolig!!!!" eller liknande. Inte alls. Jag har aldrig tänkt så och det hoppas jag att du vet. Jag tycker att du kan vara grymt rolig ibland, men bara för att vi har så lika humor och internskämt och sånt där du vet. Jag skrattar inte åt alla dina skämt. Jag finns för att jag älskar dig och din personlighet, det utöver det roliga. Det är därför jag bara kan sitta tyst med dig men fortfarande känna mig bekväm, prata om allt annat utan att behöva känna att jag måste skämta till det för att du ska tycka att jag är rolig tillbaka. Jag älskar din personlighet som inte har med det roliga att göra alls. Jag skulle älska dig precis lika mycket även om du inte var den personen som bryter tystnaden med en kul kommentar, skriker någonting roligt i korridoren eller lägger upp roliga klipp på facebook. Jag är en av de vännerna som du kommer att leta efter i gymnasiet, om du förstår vad jag menar. Oh god det där lät ego, men du förstår vad jag menar med det? Jag tror att du kommer att hitta nån. För är man en sådan underbar och fantastisk person som du så gör man det. Man vill inte ha ytliga vänner, inte jag heller. Ifall du skulle få panik och känna att du inte hittar nån så vet du att jag finns här. Jag kommer förevigt att göra det, det är ingenting jag bara säger för att man ska det som bästavän. Jag finns. Alltid. 24/7/365. Alla år. Snälla snälla bara kom ihåg det. Du betyder så otroligt mycket för mig, vilket jag har sagt väldigt många gånger vid det här lagret. Men jag säger det för att jag menar det. Det är sant rakt igenom liksom.

Nu svetsar vi ihop den här vänskapen igen tycker jag. Pratar och är mer i skolan. Så kommer vår vänskap att hålla i all evighet precis som jag vill. Jag älskar dig.

2012-04-22 @ 02:03:47
URL: http://oohsnap.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0