- -

friheten i fängelset

Hejsan.

Känner att jag inte gjort ett propert inlägg på ett tag. (Lol på ordet propert.)
Idag skickade jag in min gymnasie-ansökan. Shit my pants.
Var förvånansvärt lugn, bara nervös över att "OMGJAGSKABÖRJAGYMNASIET" jag är inte nervös över själva valet av skola/inriktigning wich is rather nice.

Men jag kan ärligt inte förstå att jag går sista året i nian.
Att jag, jag ska börja gymnasiet. Tiden flög förbi.

Annars är livet stressigt och fyllt av prov och läxor. Har pluggat hela dagen.
Random fact of the day: min telefon är underbar.

Tumblr_lzaw9cttre1qei95oo1_500_large

Nu tänkte jag sova, imorgon är det skola igen so I should probably sleep.

2012-02-13 @ 00:14:44 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0