- -

katniss

Hungerspelen är så jävla bra.
Jag älskar att läsa och jag älskar när man fastnar i en bok och kommer in i den världen, och världen och allt annat runt omkring liksom försvinner?You know?

När jag läser hungerspelen är det så. Jag får såndär "läs-känsla" och allt jag kan tänka på är Katniss och Gale och Peeta och ja.
Men läsvärd bok och nej jag löäser den inte för att alla andra läser den utan jag tyckte att det verkade som en bra bok och ja, now i'm stuck.

LÄNGTAR TILLS ATT DEN KOMMER PÅ BIO OCKSÅ! IIIIIIH.



Peeta-
2012-02-26 @ 15:55:25 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

Man blir så jäkla beroende av dem där böckerna (varningvarning hehe) och man blir typ kär i peetas personlighet också, Haha! Han är så himla fin <3

2012-02-26 @ 16:10:52
URL: http://favoritelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0