- -

Utkast: Jan. 2, 2012

Hur bor du: I en lägenhet

Brukar du komma i tid: Alltså ja. Men ibland i skolan..nej.

Hur lång är du: 175 centimeter. THATS RIGHT.

Kan du laga mat:  Yes! Älskar att lagaaaaa.

Vad jobbar du med/pluggar du:   Går i högstadiet, nian

Vad har du på dig just nu:    Mys-pantalones och en svart tshirt.

Har du någon fobi:FJÄRLIRAR.

Hade du en bra kväll igår:  SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

Vilket är ditt senaste inköp: En lussebulle. ..

Din favoritdryck på morgonen: Te.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: THE BOSS.

Har du sovit i din egen säng inatt: HÖHÖHÖ, ja.

Vad hade du sönder senast: Ett hjärta.HAAHAHAHAHA, förlåt. Kanske en topps.

Vem snackade du med senast: CAROLINE.<3

Varm favoritdricka: Te.

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten. Te. Juice.

Alkoholhaltig favoritdricka: cider och skumpa (IIIH) SÅKLART azz!!!!!

När gjorde du senast något riktigt dumt:  spelade temple run 2 timmar.

Saknar du någon just nu: Caroline, Rebecca och Olivia saknar jag men mångaaa fleer.

Vad ska man göra för att få dig irriterad:  kalla mig något elakt maybe? Kommentera något..? i dunno. Kort stubin.

Någon jag stör mig på: homofober.

Intressen: att vara med vänner, mysa med vänner, bio, parteeeeeeeeeeeeeeey haha nejmen jag vet inte.

senaste person du kramade: mamma.
2012-01-02 @ 21:35:56 young Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0