- -

Absurt

Vad allt är konstigt.
Annorlunda.
Jag kan inte få in i mitt huvud att jag börjar gymnasiet efter nästa sommarlov. Att jag inte kommer gå i nian.
Men mina kompisar.
Att vi kommer splittras. Det kommer aldrig bli så fint mellan oss som det är nu. Jag vill träffa mina vänner, varje dag nu.
Som jag gör. Men sen kommer allt förändras.
Man kommer ha ursäkter och skolpress och man kommer glida ifrån varandra.

MEN SÅ FÅR DER INTE BLI.
Jag älskar er.
Jag vill bara krama er och aldrig släppa. Så känns det.

2012-03-12 @ 00:54:28 young Permalink


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi får inte glida ifrån varandra, och det kommer vi inte göra heller! Jag klarar mig inte utan er... Men vi får ta vara på den tid som är kvar <3 I LOVE U

2012-03-14 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0