- -

SVAR PÅ TAL.

Kommentar  
  Siri om ^^ Godnatt.:
Söta. :) Och tack för tipset. xD

HEHE :D
   
Carro om ^^ Godnatt.:
gud va sööta :D <3

hehe som duu <3 ^^

Carro om I told you... :D:
haha, elton john ;3 vad hette låten btw, så kan jag kanske få höra viiiilken?? :D <3

your song <3


Carro om VA?!:
GUD BERÄTTADE DET FÖR MIG OCKSÅ NÄR JAG CHATTADE ME HONOM!!!!!!!!!! COOOOOOLT :D:D:D:D <3 ^-^

Hahahahaha gamla goda tiider :3

Carro om ETT INLÄGG TILLÄGNAT ANDRA BLOGGAR.:
haha aww, tack! :) <3

heheh :D

Carro om SISTA LOVADAGEN.:
du, boken om hur många sekunder en kille titta på dig XD hahahaha, bäst ju ^-^
Carro om AWSOME-SPOSE.:
jupp, du har rätt ^-^

ofc :)

Carro
om GAY GAY GAY.:
hahahahahahahaha XD typ "hey dude!" "Oh hi, balett guy..." haha, jag vet, det lät liiiite konstigt med det skiter vi i x3 hatar att flumma ensaaaam D: <3

vi kan flumma genom min blogg tillsammans i harmonii xDekosysteeeem
Carro om SISTA LOVADAGEN.:
du, boken om hur många sekunder en kille titta på dig XD hahahaha, bäst ju ^-^

haha skenud 1:hatar dig
sekeund 1000: om han inte har blinkat är han DÖD, vi ska döda dom xD


SÅÅÅ NU KOMMEr JAG LIXOM LALTID SVARA PÅ ERA KOMMENTARER.
In your ugly face c:
2010-05-17 @ 20:35:32 Permalink


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH: var svaret på de flesta :D men annars: haha, sötis ^-^ <3

2010-05-17 @ 22:38:37
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0